آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 22369

پیوند ها

افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید همراه وردپرس | Woocommerce Android


افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید همراه وردپرس | Woocommerce Android

افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید همراه وردپرس | Woocommerce Android

افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید ووکامرس | Woocommerce Android App | اپلیکیشن اندروید ووکامرس افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید همراه وردپرس فروش انحصاری افزونه ساخت اپلیکیشن از فروشگاه اینترنتی ووکامرس در ژاکت
 
 
 

خلاصه ای از ویژگی های برتر ما : (لیست آپدیت های ما را هم برای امکانات جدید مرتب چک کنید)

- ارائه 72 ساعت تست رایگان

-آپدیت های بسیار منظم و سریع

- ارائه اپلیکیشن در نسخه اندروید

- تحویل خودکار و آنی اپلیکیشن ها و امکان تغییر مشخصات به صورت آنی در پنل ما

- عضویت و فراموشی رمز عبور پیامکی

- هماهنگی با تمام افزونه های چند فروشندگی

- هماهنگی با تمام افزونه های بازاریابی

- امکان تغییر تمام متون اپ توسط خود شما (حتی به زبان های دیگر)

- بی نهایت بودن ساخت منو، ساخت المان های صفحه اصلی و ...

- دارا بودن یک آمارگیر پیشرفته و اختصاصی (نمایش کاربران آنلاین، کلمات جستجو شده، پربازدید ها ، موقعیت کاربر آنلاین و ...

اپلیکیشن اندرویدی شما به صورت کاملا استاندارد بوده و قابلیت ارائه در کافه بازار و گوگل پلی را دارد

بهترین معیار خرید، میزان رضایت خریدارن قبلی می باشد!

برخلاف سایر محصولات مشابه در بازار ، شما با افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید همراه وردپرس به راحتی می توانید به صورت خودکار و در عرض چند دقیقه اپ خود را بسازید و نیازی به ارسال اطلاعات برای ما وجود ندارد. (هیچ محدودیتی هم در تعداد ساخت اپ وجود ندارد)

توجه : این اپ بدلیل ماهیت استفاده از api های ووکامرس فقط پیشفرض های ووکامرس و افزونه هایی که اعلام میکنیم در آپدیت ها هماهنگ سازی شده است را ساپورت میکند و امکان هماهنگی با همه افزونه ها و امکانات جانبی قالب ها برای ووکامرس وجود ندارد.

 به نسل جدید اپلیکیشن های اندروید وردپرس خوش آمدید

ارائه پنل ساخت خودکار اپلیکیشن بدون محدودیت دفعات ساخت و شخصی سازی

معرفی افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید ووکامرس

وردپرس یار به عنوان تیمی که چندسال به صورت حرفه ای در زمینه وردپرس فعالیت می کند تصمیم به تولید اپلیکیشن های پیشرفته ای در همین زمینه گرفت که ارتباط مستقیم با وب سایت های وردپرسی داشته باشد . به همین منظور در مرحله اول تمام تجربه و تخصص خود را برای تولید با کیفیت ترین اپلیکیشن حال حاضر برای اتصال به وب سایت های فروشگاهی وردپرس را بکار برد تا اپلیکیشنی تقدیم مشتری کند از هر لحاظ بتواند رضایت صاحبان سایت ها و مشتریان آنها را بدست آورد . و اکنون ما مفتخریم به ارائه این محصول بی نظیر به تمام جامعه بزرگ وردپرس در ایران ( و بزودی در جهان! ) خب! سخن را کوتاه میکنیم و به معرفی امکانات افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید ووکامرس میپردازیم.

 امکان تعریف نام ، لوگو دلخواه در افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید ووکامرس

 شما کاربر گرامی می توانید در هر زمان به صورت دلخواه لوگو و نام اپلیکیشن خود را به دلخواه تعیین کنید یا تغییر دهید .

 امکان طراحی صفحه اصلی با کشیدن و رها کردن! در افزونه ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ووکامرس

 با کشیدن و رها کردن چیدمان المان های صفحه اصلی خود را به دلخواه خود بچینید! شما کاربر عزیز می توانید از المان های آماده صفحه اصلی که در ادامه توضیحات آورده شده است استفاده کنید یا لیست دلخواه خود را برای اپلیکیشن اندروید وردپرس خود بسازید!

 امکان تعیین و تغییر نام و رنگ های اصلی اپلیکیشن اندروید وردپرس

به راحتی می توانید هر لحظه که دوست داشتید رنگ اصلی اپ و حتی رنگ نوار وضعیت در برنامه را به هر رنگ دلخواهی تغییر دهید

 امکان طراحی ساخت اسلایدر در افزونه وردپرس ساخت برنامه اندروید فروشگاه ووکامرس

با خلق یک اسلایدر زیبا به اپلیکیشن اندروید وردپرسی خود جلوه ای ویژه و زیبا بدهید ، همچنین می توانید به اسلایدر های خود لینک دلخواه داخلی یا حتی لینک خارجی بدهید .

 امکان ساخت پیشنهاد شگفت انگیز با تایمر دلخواه با افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید ووکامرس

به راحتی آب خوردن محصولات ویژه خود را در یک بخش جداگانه با تعیین یک تایمر زیبا به دلخواه به نمایش بگذارید و فروش خود را چندین برابر کنید.

 امکان قراردادن بنر تبلیغاتی در پلاگین ساخت برنامه موبایل از ووکامرس !

بنرهای زیبا و چشم نواز طراحی کنید و لینک دلخواه خود را برای بنرهای خود تنظیم کنید ، بنرها نقش بسیار زیادی در جلب کاربر ها ایفا می کنند ( از جایگاه بنرها می توانید برای پذیرش تبلیغات نیز استفاده کنید )

 امکان ارسال بینهایت نوتیفیکیشن رایگان در افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید ووکامرس!

ما برای شما عزیزان برای ارسال نوتیفیکیشن پنل زیبای ویژه ای در افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید همراه وردپرس طراحی کرده ایم تا به راحتی بتوانید بی نهایت نوتیفیکیشن ارسال کنید ، لازم بذکر است که در این بخش شما نه تنها می توانید پیام خود را به صورت زیبا و ارسال نوتیفیکیشن ارسال کنید بلکه می تونید از تعداد دستگاه هایی که اپلیکیشن شما را نصب کرده اند و حتی مدل دستگاه ها، زمان نصب ، آخرین تاریخ اجرا و... با خبر شوید ، از دیگر امکانات این بخش افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید همراه وردپرس ، مشاهده کامل وضعیت ارسال نوتیفیکیشن های ارسالی شما می باشد.

 نکته : ارسال نوتیفیکیشن های هدفمند و برنامه ریزی شده در افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید همراه وردپرس می تواند بهترین نوع تبلیغات (و البته رایگان) برای شما باشد که در میزان فروش شما بشدت تاثیرگزار است ، به عنوان مثال در یک نوتیفیکیشن از ارئه محصول جدید یا تخفیف ویژه یا .... کاربر را به بازدید از سایت و خرید تشویق کنید.

 نکته 2 : سیستم ارسال خودکار نوتیفیکیشن نیز از نسخه 2 به افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید همراه وردپرس ارسال شده است ، به این صورت که زمانی که کاربری خرید انجام می دهد، یا وضعیت خرید او تغییر می کند یا یادداشتی به خرید او اضافه می شود، سیستم به صورت خودکار برای کاربر نوتیف ارسال می کند.

 امکان ساخت دکمه شبکه های اجتماهی

با ساخت دکمه های زیبایشبکه های اجتماعی در اپلیکیشن اندروید وردپرس خود کاربران سایت خود را به سمت شبکه های اجتماعی خود هدایت کنید.

 ساخت صفحه اختصاصی درباره ما

یک صفحه زیبا با متن و شماره و ایمیل دلخواه خود بسازید و درباره فروشگاه خود توضیح دهید

 پشتیبانی از محصولات متغییر

با خیالی آسوده محصولات متغییر خود را در اپلیکیشن خود به زیباترین نحو ممکن بفروشید.

 نکته 1 : استفاده از این افزونه مستلزم این است که بر روی هاست شما سورس گاردین نصب باشد. ( سورس گاردین یک لودر رایگان است که تقریبا تمام هاست های ایران و جهان پیشفرض نصب دارند و در صورت نصب نبودن با درخواست شما ملزم به نصب آن هستند) همچنین نسخه php 5.6 الی php 7.4. ساپورت می شود .

 نکته 2 : توجه داشته باشید این اپ با افزونه ووکامرس هماهنگ شده است که بدون شک کاملترین افزونه فروش در جهان می باشد و ما تا حد امکان با افزونه های جانبی پر استفاده هماهنگ کردیم و خواهیم کرد ولی تضمین ما فقط و فقط پشتیبانی از خود افزونه های ووکامرس است و ناگفته مشخص است امکان هماهنگی با همه افزونه های جانبی ووکامرس که هزاران افزونه مختلف است وجود ندارد.

 نکته 3- این محصول دارای لایسنس می باشد و با هر خرید فقط روی یک دامنه قابل ثبت می باشد .

 نکته 4 : با توجه به اینکه این محصول دارای دمو اپ و دموی مدیریت افزونه اپ و همچنین دارای مهلت تست 3 روزه است هیچگونه بازگشت وجهی ندارد پس لطفا قبل از خرید، دمو ها و مهلت تست را استفاده کنید سپس خرید نمایید.

 لازم بذکر است افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید همراه وردپرس از صفر تا صد توسط تیم وردپرس یار کدنویسی شده است و شما کاربر گرامی می توانید با خیال راحت پشتیبانی کامل ما را برای محصول اختصاصی ما داشته باشید.

 


مبلغ قابل پرداخت 100,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 329

این سایت حذف شد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما