آمار بازدید

  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 7
  • بازدید کل : 22431

پیوند ها

5 فیلتر طلایی بورس


5 فیلتر طلایی بورس

فیلتر طلایی بورس چیست؟

فیلترهای طلایی بورس فیلترهایی است که از لحاظ تکنیکالی شرایط رشد سهم در آنها مهیا می باشد. این 5 فیلتر طلایی بورس نمادهایی را نشان می دهد که از لحاظ تحلیل بنیادی نیز سهم های بسیار مستعدی هستند.

با توجه به اینکه این فیلتر طلایی بورس دارای 5 فیلتر می باشد که هر کدام سهم های متفاوتی را نشان می دهند سهم های مثبت و ادامه دار نیز در این فیلترهای طلایی قرار گرفته است.

همچنین این فیلترهای طلایی بورس سهم های نوسان گیری و در حال تغییر روند را نیز نشان می دهد.

عناوین 5 فیلتر طلایی بورس

1- فیلتر نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در حال رشد هستند.

2- فیلتر نمادهایی که قدرت ذاتی بالایی از لحاظ تکنیکال دارند.

3- فیلتر سهم هایی که در روند مثبت هستند و قابلیت ادامه دار بودن رشد در آنها وجود دارد.

4- فیلتر سهم هایی که در محدوده تغییر روند هستند.

5- فیلتر برای نوسانگیری در بازار بورس

1- فیلتر نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در حال رشد هستند :

در این فیلتر طلایی بورس تمامی بازار را رصد کرده و در کمترین زمان نمادهایی را نشان می دهد که مستعد رشد هستند. در اندیکاتورهای مختلف بازار از جمله ایچیموکو ، MACD ، RSI و … که توسط همکاران ما تهیه شده است بررسی سهم کمی زمان بر می باشد. به همین دلیل برخی فاکتورها به فیلتر طلایی بورس اضافه شده است تا سرمایه گذاران بتوانند بازار را به سرعت بررسی نمایند.

این فیلتر طلایی بورس نمادهایی که از لحاظ تکنیکالی و اندیکاتورهای مهم بازار شرایط مناسبی دارند را معرفی می کند. این فیلتر طلایی اکنون به صورت رایگان در دسترس است.

 

2- فیلتر نمادهایی که قدرت ذاتی بالایی از لحاظ تکنیکال دارند :

این فیلتر طلایی یکی از فیلترهای قدرتمند در این پنج فیلتر می باشد. در این فیلتر فاکتور نسب حجمی قرار داده شده است. در این فیلتر طلایی بورس سهم هایی که نسبت حجم نمادها بر اساس عرضه و تقاضا قرار داده شده است نشان داده می شود و به همین دلیل یکی از فیلترهای مهم و کاربردی می باشد.

 

3- فیلتر سهم هایی که در روند مثبت هستند با قابلیت ادامه دار بودن رشد :

در این فیلتر طلایی نمادهایی نشان داده می شود که میانگین سه روزه در آن ها میانگین 14 روزه نمادها را به سمت بالا قطع کرده است. به طور کلی این فیلتر طلایی نمادایی را نشان می دهد که دارای پتانسیل رشد خوب و در روند مثبت هستند.

 

4- فیلتر سهم هایی که در محدوده تغییر روند هستند :

این فیلتر طلایی و کاربردی مهم بورس سهم هایی را نشان می دهد که صف فروش در آنها در حال جمع آوری است. این فیلتر طلایی سهم هایی را در خروجی نشان می دهد که در آن ها افزایش تقاضا نسبت به عرضه رخ داده است و در حال تغییر روند در بازار بورس هستند.

 

5- فیلتر برای نوسانگیری در بازار بورس :

این فیلتر طلایی بورس برای نوسانگیری طراحی شده است. این فیلتر سابقه چند ماهه سهم را بررسی می کند و سهم های در حال رشد را نشان می دهد. به عبارت دیگر این فیلتر طلایی سهم هایی را نشان می دهد که به احتمال زیاد در مدت کمی نوسان 8 تا 10 درصدی داشته باشند. این فیلتر برای نوسان گیری مورد استفاده بسیاری از سرمایه گذاران بازار بورس می باشد.

 

مخاطبان فیلتر طلایی بورس

استفاده از این فیلترهای طلایی بورس به تمامی فعالان بازار بورس پیشنهاد می شود. از این فیلترها افراد مبتدی و حرفه ای و کلیه افرادی که به بورس علاقه دارند می توانند بهره ببرند.

افراد مبتدی برای کار با این فیلترهای طلایی می بایست کمی تجربه بورسی خود را افزایش دهند تا بتوانند از این فیلترهای طلایی استفاده لازم را ببرند.

توضیحات تکمیلی فیلترهای طلایی و سودده بورس

این فیلترهای طلایی بورس باعث می شود زمان زیادی در وقت صرفه جویی شود. هر شخص و سرمایه گذاری می تواند به سادگی از این فیلترهای طلایی استفاده نماید و می تواند سبد سهام قدرتمندی با این فیلترها تشکیل دهد.

فیلترهای طلایی و سودده بورس که در این مجموعه به قیمت50 هزار است اما ما با تخفیف 25 هزار  قرار داده شده است برای سرمایه گذارانی که از دانش تکنیکالی کمی برخوردار هستند بسیار مناسب می باشد. این فیلترهای طلایی بورس اکنون به صورت رایگان در دسترس سرمایه گذاران می باشد.

قیمیت اصلی این پکیج 250 هزار است ولی من برای شما کاربران عزیز با تخفیف 25 هزار قرار دادام


مبلغ قابل پرداخت 100,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 774

این سایت حذف شد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما