آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 22407

پیوند ها

دوره ای حرفه ای شنا


دوره ای حرفه ای شنا

شنا یکی از مهارت های فردی-ورزشی فوق ویژه در زندگی هر شخص می باشد ، که کمک بسزایی به سلامتی و آمادگی جسمانی هر فرد می کند ، این مهارت نیاز به آموزش و یادگیری مناسب توسط افراد صاحب نام و اعتبار می باشد تا بتوان خیلی خوب و حرفه ای به آن مسلط شد.

شنا یک مهارت است که نیاز به یادگیری قدم به قدم از مبتدی و پایه تا پیشرفته و حرفه ای را دارد که با یادگیری این مهارت می توان شنا را با اهداف مختلف انجام داد که در مرحله اول شنا برای سلامت جسم و آمادگی جسمانی استفاده می شود و همچنین شنا را به صورت تفریحی انجام داد و می توان با حرفه ای شدن در این مهارت شنا را برای شرکت در مسابقات و استفاده حرفه ای تر ادامه داد و در نهایت تا تبدیل شدن به مربی و مدرس شنا و حتی نجات غریق پیش رفت، ولی برای رسیدن به این جایگاه ها در شنا همانطور که گفته شد باید به صورت قدم به قدم و از پایه به صورت اصولی شنا را یاد گرفت

  1. شنا، فشار را از روی ستون فقراتتان برمی‌دارد. این اتفاق تقریباً مشابه تجربهٔ جاذبهٔ صفر است؛ بنابراین شنا کردن برای استخوان‌های شما خوب است و مفاصلتان را سالم نگاه می‌دارد.
  2. شنا، اکثر عضلات بدن شما را به حرکت می‌اندازد، اما شما به ندرت احساس فشار بیش از حد یا کشیدگی عضلات می‌کنید. شما می‌توانید هر دوره، از تکنیک‌های مختلف شنا استفاده کنید تا انواع عضلات بدنتان را پرورش داده و به عضلات دیگر استراحت دهید.
  3. شنا یک تمرین کاردیوی عالی‌ست. قلبتان را آموزش و راه صحیح تنفس را به شما یاد خواهد داد و به استقامت بدن و قلبتان می‌افزاید.
  4. شنا می‌تواند با ایروبیک در آب نیز ترکیب شود تا به شما کمک کند راحت‌تر چربی‌های اطراف باسن و ران خود را بسوزانید.
  5. شنا به شما کمک می‌کند تا به خوبی به بدن خود شکل دهید. پوست و عضلات شما را ماساژ می‌دهد و از به وجود آمدن چربی‌های ناخواسته جلوگیری می‌کند.
  6. شنا، از نظر آسیب‌پذیری یکی از کم خطرترین ورزش‌هاست و نسبت به بدنسازی یا ورزش‌های قدرتی خیلی امن‌تر است. این ورزش از مفاصل شما محافظت کرده تا کمتر دچار صدمات مفصلی بشوید.
  7. شنا کردن، نتایج سلامتی بسیار خوبی برایتان دارد، در حالی که ورزشی با فشار کم است. همهٔ آدم‌ها می‌توانند شنا کنند، حتی کسانی که توانایی ورزش به صورت مؤثر و سنگین را ندارند. به عنوان مثال، برای خانم‌هایی که باردار هستند یک ورزش عالی و ایمن است. با این حال احتیاج دارند تا پیش از اینکه در استخر شیرجه بزنند با پزشک خود در اینباره مشورت نمایند.
  8. شنا، انرژی مثبت شما را افزایش می‌دهد و استرس را از جسمتان دور خواهد کرد.
  9. شنا همچنین کمک می‌کند تا فشار خونتان را کنترل کنید. می‌تواند قلب شما را سالم نگاه دارد.
  • شنا باعث خواهد شد تا دستگاه تنفسی‌تان نیز سالم بماند. اگر در آب و هوای خشک و خنک زندگی می‌کنید، در اکثر مواقع در خانه یا در محل کار تان هوای خشک تنفس می‌کنید. تنفس هوای تازه و مرطوب در محیط استخر یا دریا می‌تواند دستگاه تنفسی شما را سالم نگاه دارد


مبلغ قابل پرداخت 100,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 327

این سایت حذف شد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما